Malaysia Dateline

Hangpa ni makhluk apa sebenarnya?

Dulu depa ni Gomen Tebuk Atap

La ni depa nak buat sidang parlimen lah tapi 100 peratus ikut hawa nafsu selera depa..

Depa habaq kat kami dalam sidang nanti depa nak bawa risalat- risalat tertentu (lepas tu depa hanya letak kat atas meja kami je) dan tak sebut pun hak kami – yang wakili RAKYAT untuk bahas kesemua ordinan tu di DEWAN RAKYAT!

Apa?

La ni hangpa semua dah jadi GOMEN OFFICE BOY pula kah? Setakat nak pi BAWA atau ANGKUT risalat risalat je kah?

Inilah akibat bila mengarut itu tidak lagi mengenal sempadan.. Habis semua disondol!