Malaysia Dateline

Lebai, maaf, mohon bertanya ya

1. Adapun yang heboh diperkatakan tentang kerja-kerja rasukan SYAITAN ni, ia termasuk kepada perkara-perkara ini ke?

a. KHIANAT mandat rakyat dengan dirikan Gomen Tebuk Atap dan rampas hak orang lain? dan termasuk ke mereka yang bersama-sama dan boleh menyokong kerja-kerja KHIANAT tersebut?

Jika YA, macam mana agamawan yang arif hukum hakam boleh buat benda lagu tu?

Tak rasa malu dan tak rasa bersalah dengan Tuhan ke setiap kali nak bertakbir masa nak solat?

Jika TIDAK, ok lah, cuma itu ilham dari malaikat pula ke?

Jika YA, itu munkar- منكر- dan berdosa kan?

Jika TIDAK, itu maaruf- معروف dan dapat pahala ke?

b. Bila dah hilang majoriti dan takada keabsahan memimpin negara tapi masih tak mahu berundur dan buat darurat lagi dan para agamawan pun tak mahu tegur malah tolong cari dalil menyokong, itu rasukan SYAITAN atau ilham malaikat?

#takkanlah tok lebai nak menipu !!!

KOLEKSI BERITA SYAITAN